wtorek, 15 stycznia 2013

F # 15 # Ścigana (2011)

YouTube
Steven Soderbergh, to znany scenarzysta, producent, montażysta, autor zdjęć, a przede wszystkim jeden z najbardziej utalentowanych reżyserów amerykańskiego kina.
Oglądałem co najmniej kilka jego filmów i jeśli dobrze pamiętam, to wszystkie oceniłem dość wysoko, a na pewno po wyżej przeciętnej.
Swego czasu sporo czytałem na jego temat i z tego co mi wiadomo, to w środowisku aktorów plasuje się w czołówce reżyserów, z którymi każdy chce pracować.
Dzisiejsza, tytułowa produkcja jest tego bardzo dobrym przykładem, ponieważ w jej realizacji wzięło udział aż sześciu sławnych, lubianych i utalentowanych przedstawicieli płci, trochę mniej urodziwej niż ta oficjalnie piękna ;)


Choć pewnie wszyscy ich znamy i podziwiamy, to w tym przypadku są oni tylko tłem dla wschodzącej gwiazdy kina akcji , którą jest młoda, piękna i wysportowana Gina Carano.
Jedna z najlepszych amerykańskich zawodniczek Muay Thai oraz największa gwiazda kobiecego MMA, w którym do dnia dzisiejszego pozostaje niepokonana.
W tamtym roku miała być gościem specjalnym na gali KSW 18, los jednak chciał, że to właśnie w tym czasie spełniała się jako aktorka, dlatego jej wizyta została odwołana.
Zawsze chciałem zobaczyć ten turniej z bliska, więc jeśli zjawi się w tym roku, to może warto by było się tam wybrać, łącząc przyjemne z ... przyjemnym ;)

Poza tym jeśli ktoś z Was zastanawiał się kiedyś, kim jest seksowna kobieta wcielająca się w Nataszę, czyli jedną z uroczych kobiet występujących w kultowej już grze 
Command & Conquer: Red Alert 3, to teraz znacie już odpowiedź.

W 2009 roku znalazła się na 16tym miejscu, na liście 100 najpiękniejszych kobiet świata sporządzonej przez czasopismo Maxim.
Myślę, że nie popełnię zbrodni, jeśli uczciwie stwierdzę, że trudno jest się temu dziwić.


Wydaje mi się, że przedstawiłem odpowiednie argumenty przemawiające za tym, że warto jest obejrzeć ten film.
Zachęcam Was do lektury i ewentualnych komentarzy.

Pozdrawiam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz