niedziela, 29 lipca 2012

PoWrÓt Do PrZeSzŁoŚcI

Już od ponad dwóch miesięcy wraz z żoną jesteśmy naprawdę szczęśliwymi ludźmi ;)
A to wszystko za sprawą przysłowiowych, własnych czterech kątów.


"Twój dom może Ci zastąpić cały świat.
 Cały świat nigdy nie zastąpi Ci domu."
                                                                                   Autor nieznany

W trakcie przeprowadzki miałem okazję pobawić się w archeologa i dzięki temu odnalazłem wiele swoich rysunków z różnych etapów życia.

Odkąd pamiętam zawsze coś, gdzieś gryzmoliłem ;)
Najczęściej były to ściany, których w moim rodzinnym domu nie brakowało, a poza tym, zawsze uważałem, że są jakieś brzydkie!

W szkole, każdy mój zeszyt był jakoś przyozdobiony, co bardzo często nie podobało się moim, mało wyrozumiałym nauczycielom!


Pozdrawiam całe grono pedagogiczne z nieistniejącej już
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu (obecnie), 
jak i całą kadrę z jeszcze istniejącego ;) 
ZSP im. Majora Henryka Sucharskiego w Przasnyszu.

Mój tata przez wiele lat, skrupulatnie zbierał i magazynował moje prace.
Dzięki temu, mam teraz w szufladzie spory kawałek swojego dzieciństwa, do którego w każdej chwili mogę wrócić ;)

Hej Ho, Hej Ho, ... do pracy by się szło ;)
Superhero z lat 90 tych ;)
Wczesny ASLAN ;)
Mój prywatny Transformers ;)
Bohater z dzieciństwa ;)
Nie pamiętam dokładnie z jakich lat pochodzą te prace, ale sądząc po "modelach", to chyba początki szkoły podstawowej.
Pierwszy rysunek, a raczej kartka na której jest wykonany sugeruje, że powstał najwcześniej z mojej kolekcji.


Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale uważam, że byłem zdolnym dzieckiem ;)
Życzę miłego wieczoru.


Cdn.

2 komentarze: